نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

تزریق ژل گونه یکی از راه های زیبایی است. گونه ها یکی از اجزای صورت هستند که تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند. تزریق ژل یکی از روش های کم هزینه و زمان بر برای برجسته سازی گونه ها می باشد که نه تنها زیبایی صورت را تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه باعث جوانتر به نظر رسیدن صورت می شود. گونه ها قسمتی از صورت هستند که پس از مدتی شل می شوند و برجستگی خود را از دست می دهند و باعث از بین رفتن جوانی و شادابی صورت می شوند و تزریق ژل جوانی را به صورت شما باز می گرداند و چهره ای زیبا به شما می بخشد. . تزریق ژل را می توان به سه دسته موقت، نیمه دائمی و دائمی تقسیم کرد.

 

فواید تزریق ژل گونه


✔ اولین و شاخص ترین فواید تزریق ژل گونه، برجسته سازی گونه و رفع چین و چروک صورت است و صورت شما را زیبا و شاداب می کند و جوانی را به صورت شما باز می گرداند.

از دیگر مزایای این تزریق می توان به سرپایی و سرپایی اشاره کرد.

درد بسیار کم این تزریق یکی دیگر از مزایای آن است.

✔ تزریق این ژل از شل شدن و افتادگی پوست گونه جلوگیری می کند.

✔ اثرات تزریق ژل باعث افزایش اعتماد به نفس افراد و افزایش حضور آن ها در جامعه می شود.

تزریق این ژل پف زیر چشم را نیز کاهش می دهد.

فیلم تزریق ژل گونه توسط دکتر سالومه سالاریان

نحوه تزریق ژل گونه
اولین قدم این است که متخصص نواحی مورد تزریق را شناسایی کرده و سپس آن نواحی را ضدعفونی کرده و با مواد بی حس کننده بیهوش کند. بیهوشی ناراحتی و درد را برای شما به حداقل می رساند. سپس با استفاده از سوزن های ظریف شروع به تزریق ژل می کنند. مقدار کمی ژل با یک سوزن ظریف به پوست تزریق می شود.


مقدار تزریق ژل گونه
مقدار ژلی که باید به گونه تزریق شود به اندازه و شکل صورت بستگی دارد. همچنین اندازه و برجستگی گونه به خواسته مشتری بستگی دارد. به طور کلی، گونه نسبت به سایر اجزای صورت مانند لب ها، خطوط خنده و چانه به ژل بیشتری برای هایلایت نیاز دارد. افرادی که فقط به دنبال فرم دادن به گونه هستند و گونه های نسبتا برجسته ای دارند برای هر طرف بین یک تا یک و نیم سی سی نیاز دارند که در مجموع 2 تا 3 سی سی ژل تزریق می شود. افرادی که گونه های کوچکتری دارند و نیاز به فردیت و برجسته سازی گونه دارند باید 2 تا 3 سی سی در هر طرف تزریق کنند که به طور کلی بین 4 تا 6 سی سی است یعنی به طور متوسط ​​5 سی سی تزریق می شود. .

 

مراقبت های قبل از تزریق ژل گونه
تز قبل از تزریق این ژل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.

دو تا سه روز قبل از تزریق ژل از نوشیدنی های الکلی و کافئین دار خودداری کنید.

. سیگار کشیدن تا 24 ساعت قبل از تزریق ژل ممنوع است.

از مصرف مواد حساسیت زا قبل از تزریق خودداری کنید.

همچنین مصرف آسپرین قبل از تزریق توصیه نمی شود.

 

مراقبت های بعد از تزریق ژل گونه
. تا 24 ساعت پس از تزریق ژل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.

از دست زدن و لمس محل تزریق خودداری کنید.

برای کاهش التهاب و تورم پس از تزریق، کمپرس آب سرد را روی آن قرار دهید.

تا 72 ساعت بعد از تزریق ژل به استخر یا سونا نروید.

مطالعه کلینیک کاشت ابرو در تهران
تا 24 ساعت پس از تزریق ژل از مصرف نوشیدنی های الکلی خودداری کنید.

✔ مصرف نوشیدنی های کافئین دار بعد از تزریق ژل باعث کاهش ماندگاری آن می شود بنابراین توصیه نمی شود.

تا 48 ساعت پس از تزریق از انجام فعالیت های بدنی شدید و بلند کردن اجسام سنگین خودداری کنید.

 

عوارض تزریق ژل گونه
عوارض تزریق این ژل به نوع ژل بستگی دارد و برای تزریق ژل باید از مواد خوب استفاده کرد. بنابراین برای در امان ماندن از عوارض تزریق ژل بهتر است به کلینیک های معتبر مراجعه کنید. بعد از تزریق ژل ممکن است محل تزریق متورم و کبود شده باشد که یک عارضه موقتی است و بعد از 48 ساعت از بین می رود و می توانید برای کاهش تورم بعد از تزریق از کمپرس آب سرد استفاده کنید. کلینیک زیبایی دکتر سالاریان دارای افراد متخصص و با تجربه است و با استفاده از بهترین مواد و به بهترین نحو شما را از عوارض این تزریق مصون می دارد.

 

http://darichesalamat.ir/



:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

استفاده از شارژرهای اصلی هواوی سلامت و کیفیت باتری را برای چندین سال تضمین می کند. در این مقاله سعی کرده ایم به خوبی در مورد مضرات استفاده از شارژرهای تقلبی برای گوشی های هواوی صحبت کنیم. توجه داشته باشید که استفاده از کابل و شارژر اصلی هواوی در حفظ سلامت و دوام گوشی بسیار موثر است. و در عین حال استفاده از شارژر یا کابل شارژر تقلبی یا به اصطلاح تقلبی باعث اختلال در عملکرد گوشی موبایل شما می شود. اثرات شارژر اصلی روی باتری شامل موارد زیر است:

شارژر باطری
چرا از شارژر اصلی هواوی استفاده کنیم؟ آیا شارژرهای تقلبی به گوشی موبایل آسیب می رسانند؟

استفاده از شارژرهای اصلی هواوی سلامت و کیفیت باتری را برای چندین سال تضمین می کند. در این مقاله سعی کرده ایم به خوبی در مورد مضرات استفاده از شارژرهای تقلبی برای گوشی های هواوی صحبت کنیم. توجه داشته باشید که استفاده از کابل و شارژر اصلی هواوی در حفظ سلامت و دوام گوشی بسیار موثر است. و در عین حال استفاده از شارژر یا کابل شارژر تقلبی یا به اصطلاح تقلبی باعث اختلال در عملکرد گوشی موبایل شما می شود. اثرات شارژر اصلی روی باتری شامل موارد زیر است:

عمر و عمر باتری گوشی را افزایش می دهد
کابل ها و شارژرهای تقلبی هوآوی باعث آسیب های بسیار جدی مانند خرابی باتری می شوند
پرش ناگهانی شارژ (پرش و افزایش کاذب باتری)
خرابی سوکت شارژر
اکنون می خواهیم نگاهی دقیق تر به شارژر اصلی تلفن همراه هواوی بیندازیم.

سرعت شارژ

پروتکل شارژرهای هواوی بخش مهمی از شارژ فوق العاده (ظرفیت کابل و شارژر هواوی) را مشخص می کند که نشان دهنده استانداردهای بالای شارژرهای هواوی است. توجه داشته باشید که فناوری شارژر جدیدتر هوآوی، کنترل کننده شارژ و کابل ها، قابلیت شارژ گوشی هوشمند را به جای چند ساعت در چند دقیقه دارند.

شارژر هواوی را از جای معتبر خریداری کنید

اگر می خواهید محصولی از شارژر هواوی بخرید باید آن را به دقت بررسی کنید زیرا ممکن است آداپتور شارژر شبیه شارژر اصلی هواوی باشد اما به درستی شارژ نمی شود. با توجه به سودهای اخیر شارژرهای تقلبی زیادی وارد بازار شده اند که قطعا فریب قیمت ارزان آنها را نخورید. زیرا شارژرهای اصلی هواوی (اورجینال) همیشه گرانتر از شارژرهای تقلبی هستند. سودجویان برای جذب بازار خود شارژرهای تقلبی را با قیمت ارزان تری عرضه می کنند. شارژرهای تقلبی مدار و منبع تغذیه بسیار ضعیف و حفاظتی دارند و ممکن است در کمترین زمان پس از خرید بسوزند و به باتری گوشی شما نیز آسیب بزنند. یکی از تفاوت های ظاهری شارژر اصلی هواوی، سطوح براق آن است. علاوه بر این، شارژر اصلی هواوی قادر است گوشی شما را سریعتر شارژ کند. در هنگام خرید به کابل شارژر نیز توجه کنید. زیرا شارژرهای تقلبی از پلاستیک بی کیفیت ساخته شده اند و انعطاف پذیری کمی دارند و به راحتی شارژر را جدا می کنند. شارژر اصلی هواوی را نیز می توان بر اساس وزن آن از شارژر تقلبی تشخیص داد. زیرا اگر هر دو جنس را نگه دارید، شارژر اصلی هواوی از شارژر تقلبی سنگین تر است. اختلاف زمانی شارژر اصلی هواوی با شارژر تقلبی به طور میانگین 3 ساعت است که عدد قابل توجهی است.

آداپتور شارژر اصلی هواوی

آداپتور ولتاژ شارژر را تنظیم می کند و برق (ترکیبی از ولتاژ و جریان) از شارژر هواوی به گوشی شما منتقل می شود. در نظر داشته باشید که شارژرهای اصلی هواوی و سامسونگ شبیه هم هستند و تمامی این شارژرها 5 ولت هستند و با جریان 1 تا 2 آمپر کار می کنند و همه آنها مطابق با استاندارد USB طراحی شده اند. پس بهتر است از شارژر اصلی برند گوشی خود استفاده کنید، زیرا با وجود تمام شباهت های شارژرها، هر کدام آداپتور مخصوص به خود را دارند و متناسب با گوشی و برند شما طراحی شده اند. اما شارژرهای تقلبی با توجه به تفاوت هایی که دارند باعث افزایش آسیب باتری و مدارهای داخلی گوشی می شوند و عمر مفید گوشی را کاهش می دهند.

 

https://fonishop.com/product-category/charger-cable/huawei-charger/



:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1401 | نظرات ()